متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد
سرخط خبرها

مسعود شجاعی، آرام و با وقار در قاب مربیگری

  • کد خبر: ۲۱۳۳۶۲
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
مسعود شجاعی، آرام و با وقار در قاب مربیگری
مسعود شجاعی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در جریان بازی با شمس آذر قزوین رفتاری کاملا حرفه‌ای در کنار زمین مسابقه داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درجریان بازی هوادار و شمس آذر قزوین آنچه بیش از هرچیزی چشم‌ها را به سمت و سوی خود خیره کرد، رفتار کاملا حرفه‌ای مسعود شجاعی، سرمربی تیم هوادار تهران بود. این مربی تازه کار در شرایطی ۹۰ دقیقه کنار زمین ایستاد و تیمش را راهنمایی کرد که با وجود اشتیاهاتی که داوران علیه تیمش مرتبک می‌شدند او اعتراض نامناسبی نمی‌کرد و همواره در تلاش بود با احترام با کادر داوری رفتار کند.


در این بازی عرب براقی داوری را به عهده داشت که بار‌ها مجبور شد از نیمکت‌نشین‌های تیم هوادار بخواهد بازی را با آرامش دنبال کنند، اما سرمربی تیم هوادار در روز پیروزی تیمش بسیار خوددار بود و حتی خودش گاه از نیمکت نشین‌های هوادار می‌خواست از اعتراض به داوران خودداری کنند تا بازی به سمت و سوی حاشیه کشیده نشود.

این حربه شجاعی در بازی با شمس آذر که حریف قلدری هم بود، جواب مثبت داد و شجاعی د رنهایت موفق شد ۳ امتیاز شیرین این بازی را در تهران نگه دارد و شمس آذر را بازنده به قزوین بفرستد.

البته شجاعی هنوز مجوز حضور روی نیمکت هوادار را به طور رسمی به دست نیاورده و مدرک مربیگری او باید مورد تایید قرار بگیرد تا بتواند تیمش را همراهی کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->